niedziela, 15 grudnia 2013

YOSKINE NORMALIZUJĄCY ŻEL PRZECIWZMARSZCZKOWY:)

Witam Kochani,dziś napiszę Wam słów parę o moim ulubieńcu normalizującym żelu przeciwzmarszczkowym Yoskine-do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu:)
Żel używam już długo,ale nie codziennie,jestem z niego bardzo zadowolona,ponieważ dokładnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia z mojej skóry.Wybrałam ten żel ponieważ zauważyłam na swojej twarzy pierwsze zmarszczki i przyznam że się za smuciłam.Zel przeznaczony jest do skóry normalnej i mieszanej,ale przyznam,że doskonale radzi sobie z wrażliwą skórą.Żel fajnie się rozprowadza na skórze,ma ciekawą konsystencję,która nie spływa szybko z dłoni.Po dłuższym używaniu tego żelu można zauważyć,że skórą się ujędrnia,a zmarszczki zostają nieco wygładzone.Co do oczyszczania skóry muszę przyznać,że oczyszcza ją doskonale,zwęża pory.Zaskoczył mnie pozytywnie tym,że nie wysusza skóry,a przeciwnie nawilża ją.Bardzo dobrze poradził sobie z złagodzeniem moich podrażnień,nie uczula,nie podrażnia.Skóra po użyciu tego żelu jest promienna i świeża:)Lubię gładkość mojej skóry która jest po użyciu tego żelu-takie przyjemne uczucie.Żel jest bardzo wydajny,wystarczy nieweilka kropla a żel można rozprowadzić na całej skórze.Nakładam go na zwilżoną skórę i masuję,potem spłukuję letnią wodą.Używam go rano i wieczorem,ale nie codziennie.Za niedługo pewnie mi się skończy,ale na pewno kiedyś zaopatrzę się w niego ponownie,bo służy mojej skórze.Widziałam,że teraz na stronie Yoskine jest ten żel w nowym opakowaniu i jest większy-200ml:)) 
Cena około 26zł/200ml
Skład:


Buziaki Kochani:))

6 komentarzy:

  1. tego nie znam ale bardzo ciekawi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam , ale ciekawie brzmi, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. musi być super! miałam peeling Yoskine i byłam zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę jeszcze nigdy nie używałam tego typu kosmetyku do oczyszczania skóry wokół oczu , muszę wypróbować na pewno taki ukierunkowany kosmetyk jest lepszy niż zwykłe mleczko

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli spisał się świetnie:) To cieszy..

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń