wtorek, 3 grudnia 2013

ULUBIEŃCY:ŻEL AVENE I ODŻYWKA NIVEA:))

Witam Kochani,dziś opiszę Wam moje odczucia co do żelu Avene-oczyszczający do skóry tłustej lub trądzikowej i odżywki Nivea-nadającej blask i objętości:)

Produkty Avene już od bardzo dawna moja skóra polubiła,gdyż nie podrażniają jej,a także doskonale wpływają na stan mojej skóry.Niedawno temu odkryłam żel oczyszczający do skóry tłustej lub trądzikowej.Bałam się czy poradzi sobie z moją skórą,która nie ukrywając moja ma wiele niedoskonałości.A tu wielkie pozytywne zaskoczenie:)Używałam tego żelu codziennie i efekt piękniejszej skóry zauważyłam po 3 tygodniach.Doskonale poradził sobie z oczyszczeniem mojej skóry:)dogłębnie ją oczyszczając.Jest bardzo,bardzo wydajny,przesusza trochę skórę,ale ja stosuję dobry krem nawilżający więc nie jest źle.Żel nie podrażnia,ma delikatny,przyjemny zapach,łatwo rozprowadza się na skórze,opakowanie jest bardzo praktyczne.Po jego stosowaniu zauważyłam,że niedoskonałości pojawiają się rzadziej:) To mój ulubiony żel i z pewnością kupię kolejne opakowanie:)
skład:
 Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Water (Aqua), Decyl Glucoside, Polysorbate 20,Disodium Cocoamphodiacetate, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Methyl Gluceth-20, Benzoic Acid, Cetrimonium Bromide, Cucubrita Pepo (Pumkin) Seed Oil (Cucubrita Pepo Seed Oil), Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Green 5 (CI61570), Lactid Acid, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Yellow 5 (CI19140), Zinc Gluconate
cena około 40zł/200ml

Kolejnym produktem jest odżywka nadająca blasku i objętości Nivea-Diamentowy pył plus płynna keratyna.Odżywkę użyłam już kilka razy i już stwierdzam,że zostanie ze mną na dłużej.Odżywka ma bardzo przyjemny zapach, łatwo rozprowadza się na włosach,doskonale je nawilża.Zniknął kłopot z rozczesywaniem włosów.Po jej użyciu włosy są miękkie,delikatne,pełne blasku.Odżywka ma bardzo kremową konsystencję,nie spływa z włosów.Włosy rzeczywiście po jej użyciu mają większą objętość,łatwiej się układają,nie są już tak sztywne jak kiedyś:)Polecam każdemu tą odżywkę-dla mnie mega odkrycie na niewielkie pieniądze:)Kupiłam sobie kolejne opakowanie;)
skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Diamond Powder, Hydrolyzed Keratin, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco Betaine, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Limonene, Parfum. 
cena około 9zł/200ml

4 komentarze:

  1. nie znam tych produktów ale recenzja super widac ze sie napracowalas:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam kosmetyków :( jestem wierna moim i jakoś nie zmieniam ale moze powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta odżywka czeka u mnie w łazience w kolejce do testowania :) chętnie poczytam o niej :)

    OdpowiedzUsuń