środa, 25 grudnia 2013

ŚWIĘTA,ŚWIĘTA,ŚWIĘTA I PREZENTY WSPANIAŁE:)

Hej Kochani:)

Jak Wam mijają Święta? Jak wasze prezenty? Ja spędzam je miło,rodzinnie,smacznie i prezentowo:))Pochwalę się Wam co dostałam:))

Z prezentów kosmetycznych:))

Zestaw kosmetyków z Inglota-paletkę cienie,perłowa kredka,2 pudełeczka brokacików:)-dziękuję mojemu kochanemu mężowi:)
Od Dorotki z bloga www.olfaktoria.pl otrzymałam piękny zapach:)-Cesare Paciotti:)Dziękuję Dorotko:)


A teraz ciuszkowo:))

Od kolejnych bliskich otrzymałam te oto ciuszki-jestem bardzo z nich zadowolona;))

Bluzeczka Reserved:)
Leginsy
Sweterek


i kolejne ciuszki:)
Spódnica Promod
Sweterek Promod


A jak u Was z prezentami? Pochwalcie się co dostałyście?


Tymczasem życzę Wam Wspaniałych Chwil Świątecznych:) Całuję


9 komentarzy:

  1. Do mnie w tym roku Mikołaj nie dotarł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zobaczyć sweterek w caaałej okazałości :) moje Święta i prezenty równie udane ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam prezenty na mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mikołaj na bogato :)) super prezenty...:***

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę tej paletki :)))
    i tych sweterków :)))

    OdpowiedzUsuń