środa, 18 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ:))

Witam Kochani:)
Dziś pokażę Wam mój makijaż-jestem samoukiem i może nie jest on idealny,ale mam nadzieję,że będzie się podobał:)


Do makijażu użyłam następujących kosmetyków:)
-podkład AA No.1
-Sephora sculpting disk-bronzer
-Diadem korektor-rozświetlacz


Oczy:
-cień Pierre Rene no 19
-cień Elite no.4
-cień MIYO no.30
-Gosh-09 holographic Silver-brokat-cień
-Gosh-17 blue whale-cień
-Miyo-maskara-Lash xtension
-IsaDora-cienie w kremie,których użyłam jako eyeliner:)
-kredka Brow Define do brwi Pierre Rene
-cień Miss Sporty no.0064





Usta
-L'oreal błyszczyk GlamShine no 500


Buziaki

5 komentarzy:

  1. Cudownie kotuś!! bardzo do Ciebie pasuje <3
    usta soczyste jak malinki :**:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje do CIebie :) zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie komponują się te cienie na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie pomalowane oko :))
    z przyjemnością dodaję siebie do obserwatorów bloga :))

    OdpowiedzUsuń