sobota, 14 grudnia 2013

OLAY ACTIVE HYDRATING-MOJA MIŁOŚĆ:)

Witam Kochani:)

Dzisiejszy post będzie o fantastycznym kremie do twarzy:) który bardzo polubiłam:)

Krem nawilżający Olay active hydrating- na noc.Zacznijmy-krem jak krem myślałam sobie,gdy go kupowałam.Moja skóra dobrego nawilżenia potrzebowała i ja szybko coś z tym zrobić musiałam.Kupiłam ten krem w promocji,został mi polecony przez znajomą,która go wypróbowała i pokochała.Krem ma fajne opakowanie,lubię ten odcień różu i kremik fajnie prezentuje się w mojej łazience.Ale przecież nie o to tu chodzi:) choć walory estetyczne też są ważne.Krem pachnie obłędnie.Ten zapach kojarzy mi się z latem,a także z moją babcią,której krem podobnie pachniał.Krem ma fajną konsystencję,szybko się wchłania,nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Gdy budzę się rano moja skóra jest delikatna i ewidentnie nawilżona.Krem jest bardzo wydajny i to mi się podoba:)bo niewielka jego ilość starczy by nawilżyć moją skórę.Po dłuższym używaniu tego kremu da się zauważyć gołym okiem efekty,doskonałe nawilżenie,blask,jędrność i witalność skóry.Moja skóra również jest odżywiona i zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej skóry:)Krem ma kolor jasnego różu.Konsystencja jest bardzo fajna,no i skład także.Polecam każdemu ten kremik-nie zawiedziecie się,wręcz przeciwnie zaskoczy Was mega pozytywnie tak jak i mnie.
Cena około:20zł/50ml
Skład: Aqua, Glycerin, Cetyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Carbomer, PEG-100 Stearate, Myristyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Titanium Dioxide, EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Linalool, Citronellol, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Citral, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 14700.

Co Wy sądzicie o tym kremie,testowałyście go kiedyś?


5 komentarzy:

  1. nie mam nic z olay, fajnie ze u Ciebie sie sprawdził :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dla jakiego wieku jest przeznaczony ten krem? niestety nie miałam nic z tej marki..
    dość wysoko ma w składzie alkohol i sporo parabenów:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam:) i stosuje zamiennie z Olay Complete, który chyba jest jeszcze lepszy, zwłaszcza latem:)

    OdpowiedzUsuń