środa, 11 grudnia 2013

MOJE DENKO:))

Witam Kochani:))

Dziś chciałam Wam moje denko,produkty ze zdjęcia poniżej udało mi się bardzo szybko skończyć i teraz daje szanse kolejnym,co nie znaczy,że do tych nie wrócę:)
A więc opiszę Wam produkty które mi się już skończyły:)
1.Krem regenerujący Scholl-idealny krem,doskonale zregenerował moje stópki:) Daje mu 5+
2.Masło do ciała Bielenda-Awokado-doskonale nawilża,masło idealna na zimę,pachnie obłędnie;) daje mu 4+
3.Bielenda-Hawajska sól do kąpieli-z przyjemnością do niej wrócę;) daje jej 5!
4.Nivea -żel pod prysznic-o zapachu goji oraz witaminy C z żurawiną-zapach obłędny,dobrze się pieni:) daje mu 5!
5.Yoskine-normalizujący tonik przeciwzmarszczkowy-bardzo wydajny,doskonale oczyszcza:) Będę za nim tęsknić-daje mu 5!
6.Evree-regenerujące serum do rąk-idealnie nawilża dłonie i fajnie pachnie-daje mu 4+

A jak tam Wasze denko? Próbowaliście któreś z tych produktów?
Pozdrawiam-buziaki


3 komentarze:

  1. Hmm ja nie miałam żadnego z nich :) hmm ja swoich denek tak na bieżąco nie liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żele Nivea lsama lubię, są gęste, dobrze się pienią i ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe denko :) Zapraszam do siebie :) Zostaję na dłużej i obserwuję. Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń