poniedziałek, 30 grudnia 2013

MARION-MASKA KOLAGENOWA:)

Witam Kochani:)
 
Niedawno zaczęłam testować produkty Marion.Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat maski kolagenowej-nawilżającej:) z ekstraktem z alg,beta-glukan,alantoina.Maska jest jednorazowego użytku,ale kupię kolejną:) bo spodobał mi się ten produkt.Maskę trzymałam na twarzy około 30 minut,po ściągnięciu jej moja skóra twarzy była fajnie nawilżona i gładka w dotyku.Spodobało mi się w niej to,że doskonale nawilżyła moją skórę,a także ją odżywiła i orzeźwiała:) Skóra po ściągnięciu maski nie była spięta.Po nałożeniu maski odczułam zimno,a po jej ściągnięciu ciepło.Skóra twarzy fajnie się rozświetliła i co najważniejsze wygładziła.Maska dała mi uczucie ukojenia,odprężenia i relaksu,którego potrzebowałam:) Jeden minus tej maseczki to zapach,ale chyba to nie jest najważniejsze:) Najważniejsze,ze się sprawdziła:) Jestem z niej zadowolona:)
 
Cena z tego co mi się wydaje około 5zł

 
Skład:
 
 
Dziękuję Marion za możliwość przetestowania tej maski:)Wkrótce kolejne opinie o produktach Marion:)
 

5 komentarzy: