wtorek, 3 grudnia 2013

CZEKOLADOWY WIECZÓR Z ORIGINAL SOURCE

Kochani jeszcze jeden post dzisiaj:)Słów parę o moim czekoladowym cudeńku-Original Source Chocolate & Orange-żel pod prysznic.Zapach tego żelu skradł moje zmysły już za pierwszym razem.Kocham czekoladę i pomarańczę,a to połączenie jest idealne.Używam go z gąbką,wtedy świetnie się nim myje.Ma ciekawą konsystencję,może mało się pieni,ale za ten zmysłowy zapach przymknę oko na pienienie.Podoba mi się to,że skóra po umyciu nie jest ściągnięta czy sucha.Opakowanie bardzo poręczne.Zapach tego żelu doskonale wpływa na moje samopoczucie,z nim relaks gwarantowany.Zapach przypomina mi zapach Delicji,chciałoby się go zjeść.Żel nie podrażnia i co najważniejsze nie pachnie chemią.Żel jest bardzo tani i łatwo dostępny:)Kupię go ponownie.Dla mnie żele z Original Source są cudowne i zawsze będą w mojej łazience:)
Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Trimethylopropane Trioleate, Laureth-2, Cocamide DEA, Theobroma Cacao Seed Extract, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, CI 61570, CI 19140, CI 16255 
Cena:około 10 zł/250ml

A Wy lubicie żele Original Source?
Buziaki


1 komentarz:

  1. wstyd się przyznać ale jeszcze ich nie próbowałam...jednak zapach czekolady uwielbiam więc pora się skusić:)

    OdpowiedzUsuń