środa, 25 grudnia 2013

ACH WELLA,WELLA

Witam Kochani:))

Dziś post o odżywce z Wella-Pro Series Frizz Control:)
Odżywkę kupiłam bez polecenia,nie czytałam wcześniej opinii na jej temat:) Zakup okazał się strzałem w 10! Odżywkę z pewnością zakupię po raz kolejny i polecam każdemu.Odżywka rzeczywiście sprawdza się i działa tak jak powinna.Przede wszystkim poradziła sobie z moimi sianowatymi,niesfornymi włosami.Doskonale udaje mi się rozczesać moje włosy po spłukaniu,które także świetnie się wygładziły,nie puszą się,a wręcz przeciwnie są gładziutkie;) i mięciutkie:) Odżywka sprawiała,że ponownie uwielbiam swoje włosy i jestem z nich dumna:)Co do zapachu jest bardzo ciekawy,włosy po umyciu długo utrzymują ten ciekawy i przyjemny zapach:)Z wydajnością również mnie zaskoczyła,odrobinka starczy na moje długie włosy:) Odżywka nie spływa z włosów:) więc śmiało można ją zostawić dłużej na włosach np.podczas kąpieli:)Odżywka łatwo się wypłukuje z włosów i tak samo łatwo ją nakłada się na włosy:)Nie powoduje przetłuszczania się włosów,z czym niestety nie radzi sobie większość drogeryjnych odżywek.Odżywka nie obciąża włosów co jest dla mnie wielką zaletą,gdyż moje włosy są bardzo cienkie.Odżywka sprawiła,że mój nieład na głowie wreszcie został ogarnięty,włosy są gładkie,lśniące,pachnące,miłe w dotyku.Dzięki tej odżywce pozbyłam się kłopotu szorstkich włosów:)Włosy są elastyczne i podatne na układanie.Jednym słowem:Woow! Opakowanie bardzo praktyczne,cena rewelacyjna:)
Skład:Aqua, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Parfum, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide, Geraniol, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone

Cena:około 16zł/500ml

A tutaj kawałek moich włosów:))


Pozdrawiam Kochani:))


1 komentarz:

  1. Daaawno nie miałam żadnego kosmetyku Wella ;) moze czas to zmienic ;p Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń