czwartek, 21 listopada 2013

ZAPACHOWY POŚCIK:)

Dziś Kochani post o części moich perfum,które skradły moje serce:)
ELIE SAAB-perfum-jest to mój wymarzony perfum:) Od samego początku skradł moje serce,ze względu na jego cenę używam go tylko na specjalne okazje:) Kocham połączenie róży i drzewa cedrowego:),pomarańczę,jaśminu:) Zapach jest bardzo zmysłowy i utrzymuje się bardzo długo na skórze-Jest moim numerem jeden,bo jest to zapach ciepły,słodki i niezwykle aksamitny:)
Cena około 439zł/90ml
Kolejnym moim ulubionym jest Yves Rocher, Un Matin au Jardin, Muguet en Fleurs lubię zapach konwalii,więc skusiłam się na ten.Przede wszystkim bardzo świeżo pachnie,konwalie są doskonale wyczuwalne.Zapach jest lekki,świeży,bardzo delikatny,a zarazem doskonale wyczuwalny.Utrzymuje się na skórze bardzo długo.Zapach nie dusi,nie wyczuwa się z niego żadnej chemii,dodatkowo ciekawa buteleczka i atrakcyjna cena kuszą,by kupić go po raz kolejny.Ten zapach jest ze mną bardzo często i muszę stwierdzić,że jest bardzo wydajny.Polecam go szczególnie na lato i wiosnę,choć ja osobiście nawet teraz jesienią i zimą będę go używać,by dzięki konwaliom przywołać wspomnienie lata:)
Cena około 95zł/100ml

Kolejnym fajnym zapachem jest C-thru Golden Touch 
Nuty głowy: Czarna porzeczka, Bergamotka, Czerwona pomarańcza
Nuty serca: Jaśmin, Brzoskwinia, Śliwka
Nuty bazy: Piżmo, Paczula, Drzewo cedrowe i sandałowe 
Bardzo polubiłam się z tym zapachem,bo jest bardzo elegancki,klasyczny, intrygujący, pudrowy, miękki, aksamitny.Zapach może wydawać się bardzo orientalny,ale jest świeży,ciepły.Bardzo długo utrzymuje się skórze.Urzekła mnie buteleczka,jest bardzo elegancka,szykowna,stylowa:) Gdy spojrzy się na ten zapach jedno słowo przychodzi do głowy-luksus;) Bardzo lubię go używać szczególnie na wieczorne wyjścia,imprezki:) Polecam:)
Cena  około 60zł/75ml


Co sądzicie o tych zapachach? Czy któryś z nich miałyście okazję testować? Jak Wasze opinie? 
Pozdrawiam i buziaki
Jutro postaram się napisać posta o kolejnych moich zapachach:))



7 komentarzy:

  1. oo..tego c-thru nie miałam..jakim cudem? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam czarne C-thru raz, ale dużo razy miałam też zielone! Używałam ich bardzo długo, ale teraz znalazłam inne jak dla mnie jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy z Rochera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym je wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam egzotyczne zapachy, tych akurat nie miałam okazji poznać, a najbardziej Elie Saab mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam suknie elie saab, szkoda ze mogę na nie tylko popatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń