sobota, 9 listopada 2013

Ulubieńcy października-makijaż:)

Witam Kochani,dziś przedstawię Wam moich ulubieńców października-makijaż
Zacznijmy od:
1.Podkład wypełniający zmarszczki z firmy AA No 2,idealnie sprawdził się na mojej twarzy,doskonale wypełnił zmarszczki,dzięki czemu twarz stała się gładka,a zmarszczki wypełnione.Podkład ma ciekawą konsystencję i jest bardzo wydajny,skóra jest rozświetlona i ma zdrowy wygląd-cena około 24zł/30 ml
2.Kolejnym podkładem jest podkład Astor Anti Shine Make-Up,jest to podkład matujący i również na mojej skórze się sprawdził,utrzymuje się na twarzy przez cały dzień,cera wygląda zdrowo i ma świeży wygląd.Spodobała mi się konsystencja tego podkładu,jest delikatna i jedwabista,podkład łatwo się nakłada,ma przyjemny zapach,jest bardzo lekki i co mnie zaskoczyło poradził sobie z moimi niedoskonałościami-ukrył je-cena 25zł/30 ml
3.W października skusiłam się na tusz L'oreal Volume Million Lashes Excess-nie spodziewałam się po nim mega efektów jednak dałam się pozytywnie zaskoczyć jego działaniu.Tusz fajnie pogrubia i wydłuża moje rzęsy-jestem zadowolona z ich wyglądu,gdy używam tego tuszu,jest bardzo wydajny,stosuję go prawie dziennie,a jeszcze mi długo posłuży.Fajnie rozdziela moje rzęsy,najważniejsze,że nie osypuje się i nie uczula.Sądzę,że to dobry tusz za niewielką cenę,a efekty daje zaskakująco pozytywne;)polecam cena około 50zł/9ml
4.Moim ulubieńcem jest także róż Sephora-Hydrating Powder Blush-nawilżający róż do policzków,w miesiącu październiku używałam go prawie codziennie,bo lubię te słodkie rumieńce na swoich policzkach które daje mi ten róż:)Jest bardzo trwały i z nim moja twarz wygląda naturalnie i pięknie-cena 39zł/3,2g
5.Moim ulubionym błyszczykiem w październiku był Chic Gloss Pierre Rene no. 05.Bardzo podoba mi się ten odcień błyszczyka,idealnie nawilża usta,dodaje im lekkości,blasku,połysku.Ładnie pachnie,ma ciekawą konsystencję,utrzymuje się długo na ustach-mój mąż mówi,że moje usta w tym błyszczyku wyglądają mega słotaśnie,poza tym błyszczyk ma fajną żelową konsystencję-cena około 11 zł/7ml
6.A szminka która wywołała u mnie wielki zachwyt jest Color Whisper od Maybelline w odcieniu 160-rose of attraction.Szminka ma ciekawą żelową konsystencję,nadaje moim ustom blasku i bardzo długo utrzymuje się na moich ustach.Szminka jest dobrze napigmentowana,nie wysusza usta,wręcz przeciwnie mocno je nawilża,dobrze się rozprowadza,przyjemnie pachnie i ma ciekawe,eleganckie opakowanie,kupię ponownie-cena 25 zł/3,3g
7.Cienie które bardzo polubiłam i używałam często w październiku to Quattro od Pierre Rene no.04 Grey Harmony,uwielbiam szarości na moich powiekach,cienie gwarantują trwały i mocny kolor na powiece.Są umieszczone w praktycznym etui.Dzięki obecności jasnych i ciemnych odcieni szarości można tworzyć ciekawy efekt na powiekach.Nie zawierają parabenów i za to duży plus ode mnie zostają,kupię ponownie cena około 15zł/za poczwórne cienie
Miałyście okazję testować te kosmetyki?,co Wy o nich sądzicie? Czekam na Wasze opinie,pozdrawiam





14 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie ten podkład z Astora, wezmę go pod uwagę gdy będę kupować kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,ze mamy podobne gusta Podkład AA nalezy do moich ulubienców.Tak samo tusz Volume Milion Lashes

    OdpowiedzUsuń
  3. z miła chęcią przyjrzę się bliżej różuz sephory przy kolejny zakupach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie cienie, widać, ze ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat żadnej z Twoich rzeczy nie testowałam,szok! :) ale zaciekawiła mnie szminka i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tych kosmetyków tutaj widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład wypełniający zmarszczki z firmy AA mnie zaintrygował najbardziej

    OdpowiedzUsuń