czwartek, 7 listopada 2013

Ulubieńcy października cz.II

Witam Kochani,moimi ulubieńcami w miesiącu październiku były także te 3 kosmetyki:)
1.Nawilżający krem-żel na dzień AQUA SENSATION  od Nivea:)
cena 25zł/50 ml-więc nie drogi.Już gdy otwiera się się krem ze środka wydobywa się przyjemny,delikatny i odświeżający zapach,Krem jest lekki,nie zapycha porów,a co najważniejsze nie pozostawia"tłustego filmu" na skórze,ciekawa,lekka konsystencja ułatwia jego wchłonięcie przez skórę.Moja skóra po użyciu tego kremu przez długi czas jest nawilżona,po użyciu tego kremu skóra jest odświeżona i gładziutka.Stosuję do kilka tygodniu i gołym okiem widać polepszenie kondycji mojej skóry.Polecam,bo rzeczywiście krem radzi sobie z nawilżeniem skóry,które jest takie ważne:)
2.Antybakteryjny Żel do Rąk z aloesem i prowitaminą B5 z ŚWIT PHARMA to mój ulubieniec już od kilku miesięcy,mam go zawsze w torebce,ponieważ przydaje się w wielu sytuacjach,by zapewnić mi ochronę przed bakteriami.Zdarza mi się często jeść poza domem,w miejscach gdzie nie zawsze ma się dostęp do wody,by umyć ręce.Żel działa bez użycia wody,wystarczy niewielka ilość by zapewnić sobie czyste rączki.Dodatkowo żel zapobiega wysuszaniu się skóry moich rąk.Jest doskonałym dodatkiem do dnia codziennego:)
Cena 6,99zł/100ml
3.RevitaBrow Advanced odżywka do brwi od Revitalash-idealny produkt,po około 4 tygodniach stosowania zauważyłam efekty tej odżywki,moje brwi się zagęściły,stały się pełniejsze,dzięki temu już nie muszę się martwić ich kondycją.Idealny produkt,ja nie mam pełnowartościowego produktu,ale z pewnością go zakupię,bo jestem zachwycona efektem tej odżywki,przejrzysta konsystencja,delikatna gąbeczka sprawiają,że odżywkę łatwo się nakłada.Polecam szczególnie osobom takim ja ja,które miały problem z włoskami,ja miałam ich za mało na brwiach,przez co musiałam uzupełniać kredką.Polecam
Pełnowartościowy produkt kosztuje:270zł/3ml .Moje brwi wyglądają tak-dodaję zdjęcie poniżej

7 komentarzy:

  1. A tych kosmetyków w ogóle nie znam. RevitaBrow ciekawie się prezentuje, jednak moje brwi na szczęście nie potrzebują dodatkowej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. RevitaBrow Advanced odżywki do brwi od Revitalash jeszcze nie miałam ale miałam RevitaLash Advanced i jej używałam do rzęs i brwi faktycznie efekty po kosmetykach z tej firmy są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś na moje rzęsy by się przydało a i brwi by chętnie skorzystały :)

    OdpowiedzUsuń