środa, 6 listopada 2013

Ulubieńcy października część I

Witam wszystkich,dzisiaj napiszę Wam o moich ulubieńcach w październiku,a będzie ich dużo,dużo:)
Na pierwszy plan pójdzie
1.Szampon do włosów suchych Mrs.Potter's,który jest dla mnie odkryciem,bogaty w witaminy,przyjemny w zapachu,fajnie się pieni,dodatkowo sprawia,że włosy u nasady są odświeżone a końcówki odżywione.Bardzo wydajny,nie drogi:)u mnie sprawdził się na 5!
2.Z żeli do mycia  mój od dawna ulubiony Żel pod prysznic z Dove-kremowa konsystencja,doskonałe nawilżenie,cudowny zapach-dla mnie 5+.
3.Such szampon Batiste mój ulubieniec wśród suchych szamponów,idealnie odświeża włosy nadając im blasku,nie pozostawi żadnych białych śladów na włosach.Daję mu 5.
4.Odkryciem jest też dla mnie puder do stylizacji włosów got2b-nadaje włosom objętości,blasku,świeżości.Z nim piękne włosy gwarantowane:) 5+.
5.Peeling enzymatyczny z firmy Dermedic-skóra sucha.Bardzo polubił się z moją skórą,ponieważ nie podrażnia jej,złuszcza martwe komórki mojego naskórka,a co najważniejsze nie muszę go zmywać:)
6.Jedwabna kuracja Natura Silk doskonale poradziła sobie z moimi suchymi końcówkami,mam go zawsze w torebce,najchętniej nakładam go na umyte włosy,wydajny i niewiele kosztuje:)
Co sądzicie o tych produktach,jakie macie opinie na ich temat?




                                                                  

11 komentarzy:

  1. żadnego z powyższych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jedwab z Marion, jestem i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię peeling Dermedica. Fajnie nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampony Batiste również bardzo lubię :) nie wyobrażam sobie obecnie życia bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie miałam jeszcze przyjemności wypróbowania szamponu suchego Batiste. Zamierzam w najbliższym czasie go zakupić tylko nie potrafię się zdecydować który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwabna kuracja Natura Silk i suchy szampon miałam okazję używać. Szampon dobre rozwiązanie dla zabieganych akurat miałam taki sam, a jedwab to moje must have na suche włosy

    OdpowiedzUsuń