środa, 6 listopada 2013

Tonik Yoskine-moja perła

Niedawno temu odkryłam rewelacyjny normalizujący tonik przeciwzmarszczkowy,który skradł moje serce-widać po zużyciu-tonik sprawdził się na mojej skórze idealnie-przede wszystkim nie podrażnił jej,skóra po użyciu jest gładka,dobrze oczyszczona,świeża.Tonik zmniejszył widoczność porów,które są moim utrapieniem,dodatkowo ukoił wszystkie podrażnienia na mojej skórze:) Polecam i czekam na Wasze opinie o tym produkcie,ja z pewnością kupię sobie kolejne opakowanie:)

4 komentarze:

  1. o bardzo chętnie go wypróbuję i dam znać jakie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z yoskine miałam peeling i był rewelacyjny więc wyobrażam sobie iż ten tonik również do takich nalezy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli zmniejsza widoczność porów, to muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń