środa, 6 listopada 2013

Szybki makijaż oka wykonany kosmetykami Pierre Rene i cieniem Nude Elite

Przedstawiam Wam szybki makijaż oka do którego użyłam:
-maskarę Genial Volume-Pierre Rene-podoba mi się jej efekt-jedyny mały minus-szybko się kruszy
-cienie Quattro Pierre Rene-użyłam ten ciemny szarny
-eyeliner Perfect Liner Super Stay-Pierre Rene
-kredka do braw-Brown Define z rewelacyjną szczoteczką,która pomaga wyregulować i rozczesać brwi
-a także na całą powiekę użyłam cień Nude z Elite
Makijaż nie jest może rewelacyjny ale dziś rano musiałam szybko wyjść i makijaż zajął mi 3 minutki.Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. bardzo fajny codzienny make up ! brrrr nie cierpię kruszących się tuszy :/ ale za to rzęsy wyglądają pięknie i naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ;) jest taki codzienny - bardzo fajna kreseczka, ja nigdy nie umiem jej zakończyc, mam takie dziwne oczy, że w zasadzie żadne ładne zakończenie mi nie pasuje (no i też nadal nie opanowałam jak je zrobic ;D ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromy, ale ładnie podkreśla oczko- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko masz piękny kształt brwi!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny makijaż, ja takiej idealnej kreski nie jestem w stanie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń