czwartek, 14 listopada 2013

OCZKO:)

Witam Kochani,
Dzisiaj pokażę Wam moje oczko:)
Makijaż wykonałam następującymi kosmetykami:
-cienie ELF Sultry&Smoky-cienie wprawdzie są na imprezy,Sylwestra,wszędzie tam gdzie chcemy mieć błyszczące oczko,ale ja używam ich też na codzienne wyjścia:)
-Cień Elite No.4,w kolorze nude
-użyłam także cienia Virtual-Satin Trio 069-kolor różowy 
-kredka Sephora Liner Electro-metaliczna kredka-
-tusz Maybelline The Falsies Feather Look-mój ulubiony tusz-bardzo lubię jego szczoteczkę;)
-a także Korektor rozświetlający Diadem Cygnus
W najbliższych dnia postaram się Wam wykonać kolorowy makijaż oka:)
Pozdrawiam,buziaki








4 komentarze:

  1. bardzo ładne są te Cienie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie kolorki ceni:)bardzo ładnie się prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, chyba podpatrzę ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń