niedziela, 17 listopada 2013

NIVEA AQUA SENSATION-KREM-ŻEL PRAWIE IDEALNY:)

Witam Kochani,dziś parę słów o kremie Aqua Sensation od Nivea,mój ulubieniec:)
Przedstawię Wam co pisze producent na temat kremu:
NIVEA® Aqua Sensation nawilżający krem - żel na dzień przeciw oznakom zmęczenia wzbogacony w ekstrakt z ogórka i technologię Hydra IQ:
  • zapewnia głębokie nawilżenie
  • dodaje energii zmęczonej skórze
  • szybko wchłaniająca się, żelowa formuła z ekstraktem z ogórka odświeża skórę
Formuła z filtrami UVA/UVB chroni skórę przed działaniem promieni słonecznych oraz przeciwdziała starzeniu się.
Składniki:
  • Aqua, Glycerin, Alcohol Denat., Glyceryl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Distarch Phosphate, Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, 1,2-Hexanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Cucumis Sativus Juice, Propylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, BHT, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum, CI 42090
Moja opinia o kremie:

Zalety ;
- Krem-żel przede wszystkim nie podrażnia
-Bardzo szybko się wchłania pozostawiając na skórze przyjemny zapach
-Nie uczula
-Co najważniejsze:nie zawiera parabenów
-Doskonale nadaje się pod makijaż
-Ma przyjemny zapach
-Ma ciekawe opakowanie
-Daje mu duży plus za to,że się nie roluje!
Minusy:
-u mnie mały minusik,dlatego,że ZAPYCHA
CENA:około 25zł/50 ml
Wydajność-średnia
Według mnie jest wart swojej ceny:)


A jakie są Wasze opinie o tym kremie? 
Pozdrawiam,buziaki


7 komentarzy:

  1. miałam próbkę był okej choć nie przepadam za nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, jak zapycha, to już się go boję.. bo z moim szczęściem zafundował by mi na dzień dobry spory wysyp :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także w nim właściwie tylko to przeszkadza:( a szkoda:(

      Usuń
  3. ja też wolę unikać zapychającego kremu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa tam, to zapychanie przy tylu plusach jestem w stanie przeżyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. warto wypróbować:)i się przekonać jakie są plusy a jakie minusy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam raczej tłustą skórę, więc chyba nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń