sobota, 30 listopada 2013

MÓJ WCZORAJSZY RELAKS:))

Witam Kochani,dziś przedstawię Wam trzy produkty,dzięki którym mój wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny:) Zrobiłam sobie domowe SPA:)))
Kremowy żel pod prysznic Palmolive Mediterranean Moments-Argan Oli from MAROCCO and almond:) sprawił,że poczułam się jakbym była w ciepłym kraju.Żel ma ciekawą konsystencję,fajnie się pieni nadając skórze gładkości i miękkości.Zapach żelu jest cudowny,długo utrzymuje się na skórze:) Po użyciu tego żelu moja skórą jest bardzo gładka i pachnąca:).Żel dobrze się rozprowadza,dobrze myje.Zapach jest orientalny,ciepły i przyjemny,no i oczywiście bardzo relaksujący.
Skład żelu:
Skład: Aqua, Sodium C-12-13 Pareth Sulfate (*A)/Sodium Laureth Sulfate (*B), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Parfum, Cocamide MEA, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Polyquaternium-7, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Glycol Distearate, Laureth-4, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extract, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.
Cena 9zł/250ml
Matrix-balsam pielęgnacyjny do włosów:) Doskonale poradził sobie z moimi suchymi włosami,dodaje moim włosom blasku i witalności,wygładza.Balsam sprawia,że moje włosy,a właściwie ich kondycja jest w bardzo dobrym stanie.Nie zawiódł mnie! Może nie jest najtańszy,ale zdecydowanie polecam jego stosowanie,szczególnie jeśli macie suche włosy.Balsam przyjemnie pachnie,dodaje włosom świeżości,dzięki niemu włosy łatwiej się rozczesują i nie plączą się.Bardzo duże plusy dostał u mnie za wydajność,oraz za to,że nie spływa z włosów,łatwo się go spłukuje i włosy są po nim bardzo delikatne i miękkie:)
Skład balsamu:
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Myristyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Decyl Oleate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Rosmarinus Officinalis/Rosemary Leaf Extract, Hydrastis Canadensis/Golden Seal Extract, Fucus Vesiculosus/Bladderwrack, Methyl-2-Octynoate (D6293/4) 
Cena 31zł/250ml
Maseczka oczyszczająca z minerałami 4D Verona:) Użyłam jej wczoraj pierwszy raz.Zapach może nie jest rewelacyjny,ale co do działania maseczki dam jej kolejną szansę.Moja buzia po zmyciu była gładziutka,może nie zauważyłam jakiegoś głębokiego oczyszczenia,ale poczekam na efekty gdy użyję jej kilka razy.Jak na razie stwierdzam,że muszę dać jej trochę czasu:) Plus za to,że łatwo się zmywa i moja skóra po jej użyciu jest delikatna i gładka:
Opis producenta:
Innowacyjna formuła mineralnej maseczki do twarzy 4D opracowana w laboratorium Verona Products Professional, poprzez wchłanianie zanieczyszczeń z powierzchni skóry oraz wnętrza porów, poprawia jej kondycję, przywracając zdrowie i naturalne piękno. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne, w tym szara glinka bogata w minerały i mikroelementy, dogłębnie oczyszcza, redukuje wydzielanie serum, a przy tym regeneruje komórki naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, przeciwrodnikowe i antyoksydacyjne. Wyciąg z magnolii posiada właściwości relaksacyjne, rozluźniające i przeciw stresowe. Dzięki zawartości protein kaszmiru skóra na długi czas pozostaje dogłębnie nawilżona, niezwykle jędrna i idealnie gładka.
Cena około 7zł/50ml
Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. Właśnie brałam prysznic z użyciem tego żelu.
    Ahh jaki relaks... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam produktów ale ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaintrygował mnie zwłaszcza żel Palmolive a to za sprawą olejku arganowego, uwielbiam kosmetyki z egzotyczną nutą :)

    OdpowiedzUsuń