sobota, 16 listopada 2013

MÓJ DZISIEJSZY MAKIJAŻ:)

Witam Kochani,przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż,wykonany następującymi kosmetykami:)

-podkład wypełniający zmarszczki firmy AA,pokochałam go,dobrze wypełnia zmarszczki,fajnie kryje,długo utrzymuje się na twarzy,ma fajną konsystencję,nie zapycha
-Dream LUMItouch-korektor z Maybelline-lubię go bo fajnie zakrywa niedoskonałości,a poza tym rozjaśnia skórę,dodając jej blasku:)-szczególnie dobry pod oczy:)
-Puder brązująco-rozświetlający Summer-Chic od Virtual-jest lekki,nadaje cerze promienny wygląd.
-Rozświetlacz Mac-mój ulubieniec,chyba nie ma osoby,która by go nie pokochała;) idealny
-Sypki puder Madame Lambre,odcień 01-fajnie wykańcza makijaż,a także nie matuje skórę:)
-Cień do powiek MIYO-no 30-bardzo lekki,delikatny i trwały
-Dream Touch Maybelline-róż do policzków odcień 02-kocham ten róż,bo jest lekki,lubię konsystencję musu,a także jest trwały
-White Trose A20-MAC-cień do powiek-doskonale się rozprowadza i co najważniejsze dodaje oczom blasku:)
-Cień do powiek Ingrid-w odcieniu brązu-lekki,delikatny i niedrogi:)
-Volume Million Lases excess-L'oreal- tusz z którym się polubiłam:),dodaje moim rzęsom objętości:)
-e.l.f Brightening Eyeliner-kredka do oczu-czarna:) fajnie się rozprowadza,jest miękka.
-Brow Define Liner-Pierre Rene-kredka do brwi ze szczoteczką:) -moja ulubiona kredka do brwi:)
-IsaDora-błyszczyk do ust-w kolorze 26 Mocca Pink-mam miniaturkę,ale z pewnością kupię pełnowartościowe opakowanie produkty-fajne nawilża i ten kolor-delikatny:)



Zdjęcia nie są idealne,gdyż czekam na nowy aparat,ale mam nadzieję,że choć trochę się podoba:) Buziaki Misiaki

10 komentarzy:

  1. No kochana bardzo mi sie Twoj makijaż podoba ! Swietne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję,zapraszam do obserwowania bloga:) ja już Twój obserwuje:) i będę zaglądać:)

      Usuń
  3. świetne połączenie kolorów a całość tworzy fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielllbiam cienie Ingrid. A makijaż- cóż... nie zaskoczyłaś mnie, wiedziałam, że będzie piękny i taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze jedno- masz cholernie ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń