piątek, 8 listopada 2013

Mój dzisiejszy makijaż:)

Kocham fiolety i granaty na swoich oczach:) Dzisiejszy mój makijaż wykonałam z następujących kosmetyków:
-podkład L'oreal LUMI MAGIQUE-idealnie kryje moje niedoskonałości:) jest lekki,przyjemny,ma fajną konsystencję,utrzymuje się długo na mojej twarzy-lubię go
-Sephora sculping disk-bronzer-mój ulubieniec-nie wyobrażam już sobie bez niego życia:) dodaje mojej twarzy delikatności,podkreśla kontur mojej twarzy,idealnie podkreśla kości policzkowe
-Sephora pędzel do nakładania bronzera nr.43-mięciutki,przyjemny i co najważniejsze sprawdza się przy nakładaniu bronzera i różu:)
-róż numer 11 Sephora-lubię te delikatne rumieńce na policzkach,które daje mi ten róż:)
-na powieki cienie Ingrid -odcień fioletu i brudnego różu,na paletce numer 1 i 5
-cienie nakładałam pędzlem Maestro numer 497
-kredką Pierre Rene nr 3 w odcieniach granatu zrobiłam górną i dolną kreskę,a także linie wodną
-brwi podkreśliłam kredką Pierre Rene w kolorze brązowym
-do rzęs użyłam mascary YSL-fioletowa
-usta podkreśliłam pomadką Max Factor-odcień PINK BRANDY 825
-na kości policzkowe i łuk brwiowy nałożyłam rozświetlacz LUMINYS TOUCH China Doll od Pupa.
Jak Wam się podoba makijaż? :)



5 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny, lecz jakość zdjęć nie oddaje tego. Popracuj nad tym i będzie super! :) Pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem na etapie czekania na lustrzankę:)

      Usuń
  2. delikatny i bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie tak delikatnie, aż powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń