wtorek, 19 listopada 2013

EVELINE-SERUM PRAWIE DOSKONAŁE:)

Witam Kochani,dziś parę słów o moim ulubieńcu-SUPERSKONCENTROWANE SERUM ANTYCELLULITOWE OD EVELINE.Kupiłam już 3 opakowanie tego produktu,ponieważ serum to doskonale ujędrniło moją skórę,a także ją doskonale nawilżyło.
Co pisze o serum producent:
Superskoncentrowany kosmetyk o potrójnym działaniu i maksymalnie wzmocnionej skuteczności, który w widoczny sposób zwalcza rozległy i uporczywy cellulit oraz zapobiega jego nawrotom. Dzięki intensywnie skoncentrowanej formule o przedłużonym działaniu umożliwia skuteczne oddziaływanie substancji czynnych na komórki tłuszczowe, usuwając objawy cellulitu i redukując jego przyczyny.
Isocell Slim, wyciąg z bluszczu , L-karnityna i Algi laminaria
- intensywnie regulują metabolizm lipidów, pobudzają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz zapobiegają jej gromadzeniu się, co widocznie zmniejsza zagłębienia i nierówności na skórze. Usprawniają mikrokrążenie skórne, zapobiegają powstawaniu obrzęków i usuwają toksyny z tkanek.
Dzięki usprawnieniu procesów wewnątrzkomórkowych, efekty kuracji są utrwalone na dłużej.
„Pomarańczowa skórka” ulega wyraźnej redukcji, a skóra odzyskuje gładkość.
Przyjemne uczucie chłodzenia towarzyszące aplikacji jest gwarancją natychmiastowego działania serum. Skuteczność zależy od regularnego stosowania.
A teraz moja opinia o tym serum:
PLUSY
-dobrze nawilża skórę
-wygładza ją
-jest bardzo wydajny
-niedrogi
-ma ciekawą konsystencję
-odżywia
-dobry skład,w którym znaleźć można wiele wyciągów roślinnych i składników odżywczych
-szybko się wchłania
-ujędrnia skórę
-zmniejsza widoczność rozstępów
MINUSY
-troszkę za bardzo chłodzi
-zapach nijaki
-z pomarańczową skórą radzi sobie w 30%
ogólna ocena:4+
Mam nadzieję,że po kolejnych opakowaniach będę widzieć już efekty-mniejszy cellulit:) Nie rezygnuję z niego,dam mu czas,bo w ujędrnianiu i nawilżaniu jest ekspertem
A co Wy sądzicie o tym produkcie?
Buziaki Kochani

7 komentarzy:

  1. mialam to czerwone opakowanie i spoko było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam czerwone i zielone. Dobrze ujędrniają, ale z cellulitem raczej nie walczą

      Usuń
  2. i am currently finding the right serum! gonna purchase it, great review! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kiedys uzywalam sporadycznie tego serium i nie bylo efektow, a to zapewne dlatego, ze uzywalam za krotko, ale teraz dalam sobie spokoj, lubie swoj cellulit i mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy wyborze kosmetyków ogólnie kieruję się opinią znajomych.W tym przypadku zachęciła mnie cena promocyjna i że bardzo dobrze nawilza skórę ale nie w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam serię 4D bodajże i mimo, że stosowałam z uporem maniaka większych zmian nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń