poniedziałek, 25 listopada 2013

DOVE I VENUS

Witam Kochani,dziś słów parę o mleczku z Dove i Balsamie z Venus,z którymi polubiła się moja skóra:)
Pierwszym z nich jest:
Dove Body Milk-essentail nourishment-skóra sucha:)

Mleczko zachwyciło mnie przede wszystkim za dogłębne nawilżania i odżywienie mojej skóry.Stosuję to mleczko od około 3 miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona:) Opakowanie mleczka jest bardzo dobrze zaprojektowane,nie wyślizguje się z dłoni,łatwo się go trzyma.Zapach jest bardzo klasyczny,lekki i przyjemny.Co do trwałości zapachu na skórze utrzymuje się on bardzo długo,więc moja skóra przyjemnie pachnie przez długi czas:) Mleczko jest bardzo wydaje,ma ciekawą konsystencję,szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką jak jedwabi i pełną blasku:)Mleczko nie zostawia tłustego filmu na skórze,ani żadnych śladów na ubraniach.Stosuję go bezpośrednio po prysznicu,wtedy się jeszcze lepiej wchłania.Lubię to mleczko bo jest łatwo dostępne,a także nie jest drogie i starcza na długo:))Z pewnością kupię kolejne opakowania:)
Cena około 20zł/250 ml

Drugim produktem jest:
Venus-balsam do ciała ujędrniający 

Balsam ciekawie pachnie,dzięki obecności naturalnej kofeiny,mikroalg i olej canola.Konsystencja balsamu jest bardzo lekka,balsam łatwo się rozsmarowuje i doskonale wchłania,tak jak mleczko Dove nie pozostawia tłustego filmu na skórze.Podoba mi się za świeży,lekki i delikatny zapach,który utrzymuje się na skórze długo,pozostawiając ją gładką.Balsam dobrze nawilża,efekty nawilżenia można zobaczyć po około 2 tygodni codziennego stosowania-dlatego trzeba mu dać czas się wykazać.Balsam nie podrażnia,nie uczula i bardzo się z tego cieszę,ponieważ moja skóra jest bardzo wrażliwa:)U mnie sprawdził się jako produkt do odżywienia mojej skóry,a także ujędrnił moją skórę.Co do działania antycellulitowego nie zauważyłam poprawy,ale dam mu jeszcze trochę czasu.Z chęcią kupię go ponownie:)
Cena około  7zł/400ml

Czekam na Wasze opinie,pozdrawiam i buziaki:)

3 komentarze:

  1. sama często stosuję balsamy ujędrniające;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wlasnie, pachnące i skuteczne balsamy lubie :) Venus wydaje sie swietny :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak balsam się sprawdzi, szukam dobrego balsamu ujędrniającego i być może ten by się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń