wtorek, 12 listopada 2013

CLARENA-PEELING SOLNY DO CIAŁA

Witam Kochani,niedawno temu odkryłam rewelacyjny peeling do ciała,o którym będzie dzisiejszy post:)Marine Salt Peeling od Clareny skradł moje serce i upiększył moją skórę.Gdy go otworzyłam z pojemniczka uniósł się świeży,morski zapach połączony z masłem Shea .Peeling ma gęstą konsystencję,gdy używam go na swoje ciało używam go z rękawicą i przed nałożeniem na skórę nakładam go najpierw na rękawice i równomiernie palcami rozkładam.Peeling łatwo wtapia się w ciało pozostawiając na nim cudowny zapach.Po jego zastosowaniu moja skóra jest bardzo gładka,błyszczy i jest cudownie delikatna.W peelingu wyczuwa się kryształki soli. Zapach peelingu utrzymuje się na skórze bardzo długo.Peeling ma działanie wyszczuplające,antycellulitowe i modelujące-stosuję go niedługo więc jeszcze nie zauważyłam efektów,ale wszystko jest na dobrej drodze,by wkrótce te efekty zobaczyć.
Zalety peelingu:
-cudowny zapach
-ciekawa,gęsta konsystencja
-gruboziarnisty
-wygodne opakowanie
-nie uczula
-skóra wygląda na natłuszczoną,ale nie jest tłusta:)
Wady:
-średnia wydajność-szkoda,bo cena jest wysoka
cena około 50zł/250ml
Wiem,że teraz te peelingi są dostępne w nowych opakowaniach:)




8 komentarzy: