piątek, 15 listopada 2013

BANDI-KREM DO CIAŁA Z PERŁĄ-MOJA PERŁA:)

Dziś słów parę o regenerującym kremie do ciała z perłą-Bandi.Odkryłam go już parę miesięcy temu i tak bardzo go lubię,że musiałam tą miłością się z Wami podzielić.Kocham kemy do ciało w których obecne jest masło shea,lubię zapach masła i jego działanie na skórę.Przede wszystkim po jego nałożeniu skóra cudownie pachnie,jest delikatna jak aksamit,a także pięknie się mieni dzięki zawartości zmineralizowanej perły.Bardzo podoba mi się ten połysk na skórze:).Krem doskonale nawilża skórę,skóra jest gładziutka,a także przez bardzo długo pięknie pachnie.Krem jest dla mnie rewelacyjnym odkryciem-daje mu 5+ i polecam każdej kobiecie:)
Skład kremu:
Masło Shea, Pantenol, A|antoina, Lolagen, Elastyna, Ekstrakt z kwiatu wiśni i lotosu, Ekstrakt z aloesu, Zmineralizowana perła.
Muszę jeszcze dodać,że krem jest bardzo wydajny,a także że jest stworzony dla bardzo suchej skóry i nie tylko-dzięki niemu czuję się pięknie i błyszczę w tłumie:)



7 komentarzy:

  1. A jaka cena tego kremu?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam balsam brązujący ;) dałam go na wymianę bo nigdy nie chce mi się nim smarować

    OdpowiedzUsuń
  3. musze go wypróbować bo mam suchą skórę i myślę,że też będę zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jest jednym z moich ulubionych, super sprawdza się latem dzięki temu, że zawiera błyszczące drobinki, które podkreślają opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń